ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
210 0089870 καθημερινά 09:00 - 17:00
ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ για
παραγγελίες έως της 11:00 εντός Αττικής
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
για παραγγελίες άνω των 69€
3 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ
χωρίς πιστωτική κάρτα μέσω Klarna
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
210 0089870 καθημερινά 09:00 - 17:00
ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
για παραγγελίες έως της 11:00 εντός Αττικής
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
για παραγγελίες άνω των 69€
3 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ
χωρίς πιστωτική κάρτα μέσω Klarna
Πολιτική Επιστροφών
Σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 2251/94 περί Προστασίας των Καταναλωτών, η εταιρεία MyOmnia δεν υποχρεούται να αποδεχθεί την επιστροφή προϊόντων υγιεινής, όπως trimmer, ξυριστικές μηχανές, κουρευτικές μηχανές κ.λπ., εφόσον η συσκευασία τους έχει ανοιχτεί. Η εν λόγω απαίτηση δικαιολογείται από λόγους προστασίας της δημόσιας υγιεινής και αποκλείει οποιαδήποτε ευθύνη της εταιρείας για την αποδοχή τέτοιων επιστροφών.
Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ.
Γνησιότητα Προιόντων
Ολα τα προϊόντα στην ιστοσελίδα μας είναι από επίσημους διανομείς και έχουν περάσει τους σχετικούς ελέγχους γνησιότητας.
Προϋποθέσεις Επιστροφής
Για να γίνει δεκτή η επιστροφή ενός προϊόντος, θα πρέπει να πληρούνται σωρευτικά οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
- Χρόνος επιστροφής: Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.
- Κατάσταση προϊόντος: Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία παραλήφθηκε από τον καταναλωτή, δηλαδή να είναι πλήρες, ακέραιο και να συνοδεύεται από όλα τα έγγραφα που το συνοδεύουν (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης, εγγύηση).
- Συσκευασία: Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να είναι η αυθεντική και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση.
Σε περίπτωση που δεν τηρηθούν οι ανωτέρω προϋποθέσεις, ιδίως εάν η συσκευασία του προϊόντος έχει ανοιχτεί ή εάν παρέλθει η προθεσμία των δεκατεσσάρων (14) ημερών, η εταιρεία MyOmnia δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος.
Επικοινωνία
Πριν από οποιαδήποτε επιστροφή, συνιστάται η επικοινωνία με την εταιρεία MyOmnia, είτε μέσω email είτε τηλεφωνικά, προκειμένου να διευκρινιστούν τυχόν απορίες και να οριστούν οι λεπτομέρειες της διαδικασίας επιστροφής.
Εξαιρέσεις Ευθύνης και Διαδικασία Επιστροφής
Η εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν ελαττώματα των προϊόντων, τα οποία αποδίδονται αποκλειστικά στον κατασκευαστή ή προμηθευτή.
Δικαίωμα Υπαναχώρησης και Προϋποθέσεις
Ο καταναλωτής διατηρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν επιστρέφεται στην αρχική του κατάσταση, πλήρες και συνοδευόμενο από όλα τα συνοδευτικά έγγραφα (π.χ. απόδειξη αγοράς).
Ελαττωματικά Προϊόντα
Σε περίπτωση που το προϊόν παρουσιάζει ελάττωμα που οφείλεται στον κατασκευαστή και όχι σε κακή χρήση εκ μέρους του καταναλωτή (π.χ. πτώση, μη συμμόρφωση με τις οδηγίες χρήσης, μη εξουσιοδοτημένες επεμβάσεις), η εταιρεία υποχρεούται να προβεί σε αντικατάσταση του προϊόντος με ίδιο ή ισοδύναμο ή να επιστρέψει το αντίτιμο αγοράς.
Επιστροφή Χρημάτων
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, η εταιρεία δύναται είτε να επιστρέψει το αντίτιμο αγοράς στον καταναλωτή, είτε να πιστώσει το ποσό αυτό σε επόμενη παραγγελία του.